Pomoc

Znajdziesz tutaj najważniejsze informacje
dotyczące współpracy z HEG

Najczęściej
zadawane pytania

Odczyty

Pliki i dokumenty
do pobrania

Jak czytać
fakturę?

Najczęściej zadawane pytania

  • Pytanie 1: Jak zostać klientem HEG?

    Odp.: Umów się na spotkanie z naszym doradcą, którzy przedstawi Ci kalkulację oszczędności dla Twojego biznesu. Następnie podpisz z nami umowę i ciesz się niższymi rachunkami za gaz i prąd.

  • Pytanie 2: Czy zmiana sprzedawcy gazu i prądu jest darmowa?

    Odp.: Tak. Proces zmiany sprzedawcy jest darmowy w obu przypadkach i w 100% bezpieczny.

  • Pytanie 3: Czy zmiana sprzedawcy gazu wiąże się z otrzymywaniem dwóch faktur?

    Odp.: Po zmianie sprzedawcy, wystawcą faktur będzie HEG. Podpisując z nami umowę kompleksową sprzedaży i dystrybucji gazu, będziesz nadal otrzymywać jedną fakturę: za sprzedaż i dystrybucję.

  • Pytanie 4: Czy zmiana sprzedawcy prądu wiąże się z otrzymywaniem dwóch faktur?

    Odp.: Po zmianie sprzedawcy, wystawcą faktur będzie HEG. W przypadku Klientów Biznesowych, otrzymywać oni będą 2 oddzielne faktury: za sprzedaż i dystrybucję.

  • Pytanie 5: Czy posiadając gaz i prąd od HEG będę otrzymywać jedną wspólną fakturę?

    Odp.: Płatności za gaz i prąd rozliczane są osobno. Będziesz otrzymywać dwie faktury.

  • Pytanie 6: Czy HEG zajmuje się wszystkimi formalnościami w imieniu Klienta?

    Odp.: Tak. Dzięki wypełnionemu pełnomocnitwu, podpisanemu razem z umową, zajmujemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu.

  • Pytanie 7: Moja instalacja gazowa uległa awarii. Kto odpowiada za jej naprawę?

    Odp.: Podmiotem odpowiedzialnym za obsługę instalacji gazowej oraz jej bezpieczeństo odpowiada Polska Spółka Gazownictwa.

    W przypadku awarii bądź jej podejrzenie zadzwoń na numer 992. Pogotowie Gazowe dostępne jest pod tym numerem 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.

  • Pytanie 8: Nie wiem, jaką posiadam grupę taryfową. Gdzie mogę to sprawdzić?

    Odp.: Zarówno w przypadku gazu, jak i energii elektrycznej, informację o swojej aktualnej grupie taryfowej znajdziesz na ostatniej fakturze lub na umowie z dotychczasowym sprzedawcą.

Odczyty

Prześlij dane bez wychodzenia z domu, wykorzystaj formularz umieszczony na naszej stronie. Przejdź do formularza »

Pobierz instrukcję podawania odczytu zużycia gazu. Pobierz instrukcję »

Jak czytać fakturę?

Zobacz jak poprawnie czytać fakturę -> Zobacz fakturę

Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie lub odpowiedź nie była wyczerpująca?

Skontaktuj się z naszym BOK pod numerem 600 600 800 lub napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego.

Do góry

Zmień sprzedawcę gazu i prądu na HEG

0% ryzyka! 0zł kosztów!

Dziękujemy

za wypełnienie formularza