X

E-BOK

O HEG

Jesteśmy polskim, niezależnym
sprzedawcą gazu i prądu

O firmie

Media o HEG

Koncesje
i regulacje prawne

Dla mediów

Kariera

O firmie

HEG (Hermes Energy Group S.A.) to firma z polskim kapitałem, działająca na zliberalizowanym rynku gazu i prądu w Polsce, jak również na płynnych rynkach energii w Europie. Bazując na bogatym doświadczeniu w handlu i sprzedaży gazu oraz prądu, HEG oferuje produkty i usługi związane ze sprzedażą i dostawami gazu i prądu, obrotem hurtowym, dyspozycją i bilansowaniem oraz consultingiem.

Najwyższy poziom usług oraz profesjonalne podejście do potrzeb i wymagań stawianych przez Klientów oraz partnerów handlowych gwarantuje kadra zarządzająca HEG, która zdobywała doświadczenie w zakresie handlu i sprzedaży gazu ziemnego, jak również zarządzania portfelem klientów, fizycznej obsługi dostaw gazu ziemnego oraz wsparciu regulacyjnym w największych przedsiębiorstwach energetycznych w Polsce, a także w spółkach dedykowanych do handlu i optymalizacji aktywów działających na europejskich rynkach energii.

Misją HEG jest przekazywanie pasji i wiedzy związanej z rynkiem gazu oraz edukacji odbiorców, iż gaz jest produktem jak każdy inny, tak by konsument mógł dokonać świadomych wyborów.

Kadra zarządzająca

Piotr Kasprzak

Członek Zarządu ds. Operacyjnych

Wraz z zespołem dajemy z siebie wszystko, aby rozwijać Polskę gazem oraz przygotowywać ofertę zapewniającą elastyczność, prostotę, bezpieczeństwo, oszczędności i profesjonalne wsparcie.

Joanna Kijas-Janiszowska

Dyrektor ds. Finansów

Od stycznia 2017r. Odpowiedzialna za całokształt obszaru finansów w Spółce: zarządzanie finansami Spółki, współpracę z bankami, pozyskiwanie finansowania zewnętrznego, księgowość, podatki i kontroling.

Adam Grupiński

Dyrektor ds. Handlu

Jako Dyrektor ds. Handlu odpowiadam za giełdowy i pozagiełdowy obrót gazem i negocjacje kontraktów. Wykorzystuję w tym celu doświadczenie i wiedzę zdobytą na rynku europejskim, przekładając ją na korzyści dla naszych Klientów.

Sławomir Dawidowicz

Dyrektor ds. Wsparcia

Odpowiadam za wsparcie organizacyjne oraz mocne fundamenty prawne i finansowe w HEG, aby świadczyć najwyższy poziom usług dostosowany do wymagań stawianych przez Klientów oraz partnerów handlowych.

Marek Kołtonik

Dyrektor ds. Marketingu

Dziś nie ma odbiorców, dziś są Klienci, którzy mają możliwość wyboru. Moim zadaniem jest uświadomienie im, iż najlepszą decyzją w zakresie dostaw gazu jest współpraca z HEG.

Przemysław Wolny

Dyrektor ds. Sprzedaży Agencyjnej

W HEG odpowiadam za budowanie i zarządzanie zewnętrznymi strukturami sprzedażowymi, pośredniczącymi w pozyskiwaniu klientów indywidualnych i biznesowych na rynku energetycznym.

Waldemar Łuczak

Dyrektor ds. Sprzedaży

Razem z zespołem kompetentnych i odpowiedzialnych sprzedawców docieramy bezpośrednio do Klientów, tak by w dogodnym dla nich czasie i miejscu móc zaproponować maksymalnie możliwe oszczędności.

Krzysztof Kubacki

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta

W HEG odpowiadam za organizowanie i nadzór nad procesami związanymi z obsługą Klienta i prowadzeniem rozliczeń. Naszym celem jest nie tylko zapewnienie Państwu korzyści ekonomicznych, ale również, dzięki profesjonalnej obsłudze, satysfakcji z wyboru HEG jako swojego sprzedawcy gazu i prądu.

Tomasz Lelonek

Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży

W HEG zajmuję się wsparciem sprzedaży. Nasz zespół nastawiony jest na dynamiczne działanie oraz sumienność i dbałość o wszystkie kwestie formalne, aby w jak najszybszym czasie odczuwali Państwo korzyści ze zmiany sprzedawcy.

Szymon Koc

Kierownik ds. Bilansowania i Analiz

Razem z zespołem odpowiedzialnym za usługi dyspozytorskie kontrolujemy proces fizycznych dostaw do odbiorców końcowych, kształtujemy współpracę z Operatorami oraz dbamy o otoczenie regulacyjne związane z przepływami paliwa gazowego na szczeblu krajowym i zagranicznym.

Rada nadzorcza

Dr inż. Wiesław Prugar

Ekspert z ponad 30 letnim doświadczeniem w przemyśle ropy naftowej i gazu ziemnego. Prowadzi firmę doradczą WPEA Energy Advisory specjalizującą się w optymalizacji wykorzystania energii, nowoczesnych źródeł energii, paliw ekologicznych.

Jan Chadam

Praktyk gospodarczy z długoletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami. W latach 2009 – 2017 odpowiedzialny za gazowe projekty inwestycyjne wartości prawie 8 mld złotych, w tym absorbcję środków z UE o wartości około 2 mld złotych (Prezes GAZ-SYSTEM S.A. i Polskie LNG S.A.).

Marcin Matyka

Marcin Matyka jest adwokatem i doradcą podatkowym. Ukończył studia prawnicze na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II oraz studia MBA na University of Central Lancashire. Podczas swojej wieloletniej kariery zawodowej związany jest z międzynarodowymi firmami doradczymi i kancelariami prawnymi.

Koncesje i regulacje prawne

HEG (Hermes Energy Group S.A.) spełnia wszelkie wymogi regulacyjne związane z dostępem do polskiego rynku gazu o czym świadczą:

Ponadto HEG jest:

  • Zleceniodawcą Usługi Przesyłania OGP Gaz-System S.A. w Krajowym Systemie Przesyłowym i w Systemie Gazociągów Tranzytowych,
  • Aktywnym uczestnikiem niemieckiego rynku gazu ziemnego w obszarach bilansujących  Gaspool i NCG (NetConnect Germany) oraz holenderskiego rynku gazu ziemnego w obszarze bilansującym TTF,
  • Związany umowami o przesył paliwa gazowego z operatorami niemieckimi ONTRAS Gastransport i GASCADE Gastransport  oraz z operatorem holenderskim Gasunie Transport Services (GTS),
  • Członkiem Izby Gospodarczej Gazownictwa,
  • Bezpośrednim Członkiem Towarowej Giełdy Energii S.A.,
  • Członkiem Rady Konsultacyjnej ds. Gazownictwa do współpracy z Prezesem Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Bezpośrednim członkiem POWERNEXT, czyli giełdy gazu ziemnego dla rynków kontynentalnych, należącej do niemieckiej giełdy energii EEX
  • Członkiem ICE Endex, największej giełdy gazu ziemnego i ropy naftowej w Europie

HEG posiada również wszelkie niezbędne gwarancje bankowe, których gwarantami są Alior BankRaiffeisen BankmBank oraz ING Bank Śląski.

Kariera

  • Partner Handlowy

    Miejsce pracy: cała Polska

    Nawiążemy współpracę z osobami posiadającymi własne struktury sprzedażowe, doświadczenie w sprzedaży do klienta końcowego (liderzy struktur sprzedażowych, również z sektora MLM, D2D, Telesprzedaż, konsultanci). W szczególności poszukujemy grup sprzedażowych, do sprzedaży:

    – umów energii elektrycznej,

    – umów paliwa gazowego.

     

    Jeżeli spełniasz którykolwiek z poniższych warunków: 

    – posiadasz gotową, zorganizowaną strukturę sprzedażową

    – pracowałeś lub pracujesz jako konsultant – sprzedawca

    – masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej

    – zawierałeś umowy z klientami indywidualnymi i biznesowymi (D2D, B2B, B2C)

    – jesteś osobą komunikatywną

    – cenisz sobie niezależność

     

    dołącz do grona naszych współpracowników.

     

    Oferujemy:

    – stabilność biznesową oraz proste zasady współpracy

    – najatrakcyjniejszy na rynku system prowizyjny

    – szybki i częsty system rozliczeń

    – samochód służbowy

    – dedykowaną opiekę posprzedażową

    – wsparcie marketingowe

    – wsparcie sprzedaży w postaci szkoleń, konkursów i premii

     

    Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres: sprzedazagencyjna@heg.com.pl   wpisując w tytule maila „Partner biznesowy”.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

  • Specjalista ds. obrotu energią elektryczną

    Miejsce pracy: Warszawa

    Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
    Oczekiwana liczba godzin pracy w tygodniu: 40


    Zakres obowiązków:

    – Obrót energią elektryczną oraz prawami majątkowym na rynku

    – Zarządzanie portfelem energii elektrycznej

    – Współpraca z OSP w zakresie zgłaszania grafików

    – Aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii handlowej spółki

    – Analiza danych oraz przygotowywanie raportów zawierających opis sytuacji rynkowej oraz rekomendacje transakcyjne

     

     

    Wymagania:

    – Wykształcenie wyższe

    – Doskonała znajomość zasad funkcjonowania rynku energii w Polsce i Europie

    – Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację biznesową

    – Zaawansowana znajomość pakietu MS Office

    – Znajomość narzędzi analitycznych Thomson Reuters / Bloomberg

    – Licencja Maklera Giełd Towarowych

     

    Oferujemy:

    – Umowę o pracę na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym

    – Atrakcyjne wynagrodzenie

    – Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej

    – Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji


    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.

    Prośba o dodanie w CV klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.”

  • Pracownik ds. utrzymania klienta 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Gwarantujemy ciekawe doświadczenie i rozwój w firmie, która dynamicznie rośnie i stale otwiera się na nowe wyzwania.
    Poszukujemy osób otwartych, cierpliwych i lubiących kontakt z ludźmi. 


    Zakres obowiązków:

    – Przedłużanie umów z obecnymi Klientami

    – Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Indywidualnych poprzez kontakt telefonicznych i mailowy

    – Obsługa i sprzedaż usług dodatkowych do bazy obecnych Klientów

    – Komunikacja pisemna i ustna z Klientem

    – Kompletowanie dokumentów i przygotowywanie umów z Klientami

    - Budowanie długotrwałcyh relacji z Klientami

     

    Umiejętności:

    – Komunikatywność

    – Sumienność, dbałość o szczegóły, terminowość

    – Umiejętność określenia priorytetów

    – Umiejętność współpracy w zespole

     

    Wymagania:

    – Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług dla domu, min. 2 lata

    – Dobra znajomość pakietu MS Office

    – Doświadczenie w sprzedaży usług energii (prąd, gaz) będzie dodatkowym atutem

     

    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Poszerzanie wiedzy branżowej i w zakresie procesów obsługi Klienta

    – Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie

    – Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji


    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.

    Prośba o dodanie w CV klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.”

  • Młodszy programista systemów dyspozytorskich

    Miejsce pracy: Warszawa

    KLUCZOWE ZADANIA:

     

    - Wsparcie przy tworzeniu rozwiązań informatycznych oraz narzędzi analitycznych wspomagających procesy związanye z krótkoterminową optymalizacją, bilansowaniem i prognozowaniem zapotrzebowania na paliwo gazowe oraz energię elektryczną odbiorców HEG
    - Bieżąca współpraca z działami IT innych firm w ramach automatyzacji komunikacji pomiędzy HEG a: i) operatorami sieci gazowych i energetycznych, ii) kontrahentami handlowymi, iii) klientami HEG w zakresie usług dyspozytorskich, iv) odbiorcami przemysłowymi paliwa gazowego i energii elektrycznej,
    - Administracja Portalu Klienta HEG dedykowanego dla odbiorców przemysłowych
    - Wsparcie przy tworzeniu rozwiązań informatycznych dla maklerów giełd towarowych w hurtowym obrocie paliwem gazowym i energią elektryczną
    - Wsparcie przy rozwoju aplikacji do komunikacji wewnętrznej w ramach sieci Intranet HEG
    - Wsparcie przy bieżących kontrolach jakości danych przekazywanych przez operatorów gazu ziemnego i energii elektrycznej.

     

    WYMAGANIA I KOMPETENCJE:


    - Wykształcenie wyższe / ewentualnie ostatni rok studiów (preferowani absolwenci kierunków informatycznych, technicznych, nauk ścisłych, ekonomicznych)
    - Umiętność szybkiego liczenia, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji
    - Wysokie zdolności komunikacyjne, bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy
    - Umiejętność pracy samodzielnej, jak i zespołowej
    - Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

     

    ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH:

    - Język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową

     

     

    ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA:

    Umiejętność pracy z bazami danych oraz tworzenia zapytań w języku SQL
    - Znajomość języka R w stopniu co najmniej podstawowym 
    - Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw budowy aplikacji Shiny
    - MS Office, zwłaszcza MS Excel oraz podstawy języka VBA
    - Mile widziana znajomość parsowania stron www z wykorzystaniem CSS i XPath
    - Mile widziane doświadczenie w korzystaniu z ftp, API, SOAP
    - Mile widziana wiedza z zakresu eksploracji danych oraz uczenia maszynowego 

     

    OFERUJEMY:

    Pokaż nam, że warto Cię zatrudnić. Najlepszym oferujemy:

    - Umowę na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym
    - Dostęp do prywatnej opieki medycznej
    - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

     

    PROCES REKRUTACJI:

     

    1. Aplikacja na stanowisko: CV i list motywacyjny.
    2. Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna i tes z R oraz SQL.
    3. Druga rozmowa kwalifikacyjna. 

     

    Prośba o dodanie w CV klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883."

  • Asystent ds. rozliczeń

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Przygotowywanie zestawień do faktur sprzedażowych

    – Sprawdzanie i monitorowanie poprawności wystawionych faktur kosztowych

    – Bieżące przygotowywanie raportów płynności gotówkowej

    – Prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie rozliczeń

    – Archiwizacja dokumentów rozliczeniowych


     

    Wymagania:

    – Wysokie zdolności analityczne oraz komunikacyjne

    – Bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy

    – Umiejętność pracy samodzielnej, jak i zespołowej

    – Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

    – Mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania rynku gazu ziemnego

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu ziemnego (regulacje, handel na rynkach zliberalizowanych, zarządzanie portfelem, zarządzanie ryzykiem)

    – Pracę w sympatycznej atmosferze i zgranym zespole



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Młodsza Księgowa

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Księgowanie wyciągów bankowych

    – Ewidencja faktur przychodzących

    – Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym

    – Księgowanie faktur kosztowych 

    – Rozliczanie delegacji służbowych

    – Kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami

    – Przygotowywanie dokumentów do płatności

    – Prowadzenie dokumentacji kasowej (KP, KW, RK)

    – Sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP we współpracy z doświadczonym księgowym

    – Współpraca z innymi działami firmy

    – Aktywne wsparcie w realizacji procesów księgowych i finansowych podczas zamknięcia miesiąca

     

     

    Wymagania:

    – Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: Rachunkowość, Finanse i Bankowość)

    – Doświadczenia w pracy w dziale finansowym/księgowości (2-3 lata)

    – Mile widziana znajomość systemu księgowego Symfonia

    – Skrupulatność, dokładność i rzetelność, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań

    – Samodzielność w działaniu

    – Proaktywność oraz chęć zdobywania nowej wiedzy

    – Systematyczność oraz doskonała organizacja pracy

    – Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)

    – Umięjętność pracy w zespole

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy B2B

    – Zdobycie cennego doświadczenia w Dziale Finansowym w dużej rozwijającej się organizacji, działającej na rynku gazu/energii w Polsce

    – Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczeń zawodowych w obszarze księgowości, pogłębiania wiedzy merytorycznej

    – Pracę w sympatycznej atmosferze i zgranym zespole



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Doradca Klienta

    Miejsce pracy: Kraków i okolice

    Zakres obowiązków:

    – Wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów

    – Regularne, samodzielne planowanie pracy własnej

    – Realizacja spotkań u Klientów zgodnie z planem pracy

    – Identyfikacja potrzeb Klienta i fachowe doradztwo

    – Przygotowywanie ofert, prognoz, umów i kontraktów dla Klientów

    – Raportowanie efektów pracy

    – Tworzenie dokumentacji niezbędnej w procedurze zmiany sprzedawcy paliwa gazowego i energii elektrycznej 

     

     

    Wymagania:

    – Doświadczenie w pozyskiwaniu klienta w terenie (minimum rok)

    – Zaangażowanie, wytrwałość i nastawienie na cel

    – Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z Klientami

    – Umiejętność argumentowania i radzenia sobie z obiekcjami

    – Umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji

    – Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodyscyplina

    – Elastyczne reagowanie na potrzeby sytuacji

    – Odporność na stres

    – Dobra znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

    – Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziana wiedza techniczna)

    – Prawo jazdy kat. B

    – Gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej

     

     

    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy B2B

    – Ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy w dynamicznej firmie

    – Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

    – Atrakcyjną podstawę i motywujący system premiowy

    – Samochód służbowy

    – Niezbędne narzędzia pracy: laptop oraz telefon służbowy



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Doradca Klienta

    Miejsce pracy: Piekary Śląskie, Radzionków, Tarnowskie Góry, Pyrzowice i Siewierz

    Zakres obowiązków:

    – Wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów

    – Regularne, samodzielne planowanie pracy własnej

    – Realizacja spotkań u Klientów zgodnie z planem pracy

    – Identyfikacja potrzeb Klienta i fachowe doradztwo

    – Przygotowywanie ofert, prognoz, umów i kontraktów dla Klientów

    – Raportowanie efektów pracy

    – Tworzenie dokumentacji niezbędnej w procedurze zmiany sprzedawcy paliwa gazowego i energii elektrycznej 

     

     

    Wymagania:

    – Doświadczenie w pozyskiwaniu klienta w terenie (minimum rok)

    – Zaangażowanie, wytrwałość i nastawienie na cel

    – Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z Klientami

    – Umiejętność argumentowania i radzenia sobie z obiekcjami

    – Umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji

    – Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodyscyplina

    – Elastyczne reagowanie na potrzeby sytuacji

    – Odporność na stres

    – Dobra znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

    – Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziana wiedza techniczna)

    – Prawo jazdy kat. B

    – Gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej

     

     

    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy B2B

    – Ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy w dynamicznej firmie

    – Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

    – Atrakcyjną podstawę i motywujący system premiowy

    – Samochód służbowy

    – Niezbędne narzędzia pracy: laptop oraz telefon służbowy



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Doradca Klienta

    Miejsce pracy: Kluczbork, Namysłów, Wołczyn, Olesno, Lubliniec

    Zakres obowiązków:

    – Wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów

    – Regularne, samodzielne planowanie pracy własnej

    – Realizacja spotkań u Klientów zgodnie z planem pracy

    – Identyfikacja potrzeb Klienta i fachowe doradztwo

    – Przygotowywanie ofert, prognoz, umów i kontraktów dla Klientów

    – Raportowanie efektów pracy

    – Tworzenie dokumentacji niezbędnej w procedurze zmiany sprzedawcy paliwa gazowego i energii elektrycznej 

     

     

    Wymagania:

    – Doświadczenie w pozyskiwaniu klienta w terenie (minimum rok)

    – Zaangażowanie, wytrwałość i nastawienie na cel

    – Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z Klientami

    – Umiejętność argumentowania i radzenia sobie z obiekcjami

    – Umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji

    – Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodyscyplina

    – Elastyczne reagowanie na potrzeby sytuacji

    – Odporność na stres

    – Dobra znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

    – Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziana wiedza techniczna)

    – Prawo jazdy kat. B

    – Gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej

     

     

    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy B2B

    – Ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy w dynamicznej firmie

    – Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

    – Atrakcyjną podstawę i motywujący system premiowy

    – Samochód służbowy

    – Niezbędne narzędzia pracy: laptop oraz telefon służbowy



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Konsultant Call Center

    Miejsce pracy: Mielec

    Zakres obowiązków:

    – Kontakt telefoniczny z Klientem Indywidualnym i małymi przedsiębiorcami

    – Dobór oferty pod indywidualne potrzeby Klienta

    – Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami

    – Dbanie o pozytywny wizerunek firmy


     

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    – Przełamywania barier w myśleniu Klientów, pokazując im możliwości, o których nie wiedzą

    – Wysokiej motywacji 

    – Pozytywnego nastawienia do pracy i życia

    – Chęci do poznania nowej branży i wyspecjalizowania się w niej

    – Uśmiechu 

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Przyjazne środowisko pracy, czyli zespół młodych ludzi, aktywnych, wesołych i zaangażowanych, którzy służą pomocą

    – Wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny

    - Nieograniczone możliwości rozwoju (ścieżka kariery)

    - Pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia

    - Pracę w systemie zmianowym

    - Dogodną lokalizacją - centrum miasta

    - Komfortowe warunki pracy

    - Pakiet opieki medycznej

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Konsultant Call Center

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Kontakt telefoniczny z Klientem Indywidualnym i małymi przedsiębiorcami

    – Dobór oferty pod indywidualne potrzeby Klienta

    – Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami

    – Dbanie o pozytywny wizerunek firmy


     

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    – Przełamywania barier w myśleniu Klientów, pokazując im możliwości, o których nie wiedzą

    – Wysokiej motywacji 

    – Pozytywnego nastawienia do pracy i życia

    – Chęci do poznania nowej branży i wyspecjalizowania się w niej

    – Uśmiechu

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Przyjazne środowisko pracy, czyli zespół młodych ludzi, aktywnych, wesołych i zaangażowanych, którzy służą pomocą

    – Wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny

    - Nieograniczone możliwości rozwoju (ścieżka kariery)

    - Pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia

    - Pracę w systemie zmianowym

    - Dogodną lokalizacją - centrum miasta

    - Komfortowe warunki pracy

    - Pakiet opieki medycznej

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Prawnik

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Wsparcie Działu Prawnego w bieżącej obsłudze prawnej spółki

    – Redagowanie, analizowanie i opiniowanie umów

    – Sporządzanie pism procesowych

    – Udzielanie wsparcia przy czynnościach administracyjno-biurowych


     

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    – Statusu aplikanta I lub II roku aplikacji adwokackiej bądź posiadania co najmniej 2-letniego doświadczenia w kancelarii prawniczej

    – Zainteresowania prawem cywilnym, gospodarczym oraz handlowym

    – Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie

    – Umiejętności ustalania priorytetów oraz pracy pod presją czasu

    –  Samodzielności oraz bycia osobą dokładną

     

    Mile widziani będą kandydaci wykazujący zainteresowanie prawem energetycznym.

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Pakiet opieki medycznej

    – Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i kompetencji zawodowych

    – Dużą dawkę fachowej wiedzy z różnych dziedzin prawa i biznesu

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Junior Trader

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Codzienna weryfikacja rynku pod kątem zgodności zawartych transakcji z kontrahentami oraz klientami (w tym zawartych transz)

    – Utrzymywanie relacji z przedstawicielami giełd oraz izb rozliczeniowych (prowadzenie bieżących spraw)

    – Współpraca z innymi departamentami w tym Middle Office, Back Office oraz Dyspozycja

    – Bieżące badanie rynku oraz tworzenie okresowych raportów analitycznych

    – Wspomaganie w zadaniach wynikających ze specyfiki działu


     

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    – Wykształcenia wyższego lub bycia na ostatnim roku studiów

    – Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową

    – Znajomości Excela na poziomie średnio-zaawansowanym

    – Nastawienia na realizację celu

    –  Rzetelności i odpowiedzialności

    – Wysokich umiejętności komunikacyjnych

    – Odporności na stres

    – Elastyczności

    – Dyspozycyjności

    – Gotowości do zdobywania i poszerzania wiedzy

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie

    – Pakiet opieki medycznej po zakończeniu okresu próbnego

    – Możliwość nauki i rozwoju zawodowego w obszarze tradingu

    – Szansę zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu i energii w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem wśród niezależnych sprzedawców gazu ziemnego w Polsce; pracę ze specjalistami

    – Pracę w młodym, aktywnym i zgranym zespole



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Specjalisty ds. Finansów

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Przygotowywanie i kontrola realizacji planów, budżetów i prognoz

    – Analiza odchyleń i proponowanie działań naprawczych

    – Przygotowywanie analiz finansowych i raportów

    – Współpraca z obsługą finansowo-księgową

    – Udział w pozyskiwaniu finansowania dla Spółki

    – Współpraca z bankami

    – Udział w zarządzaniu finansami, przygotowywanie prognoz przepływów finansowych

    – Obsługa Spółki w zakresie raportowania, w tym przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu Spółki


     

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    – Wykształcenia wyższego (kierunek: Ekonomia, Zarządzanie, Finanse)

    – Minimum 1-2 lata doświadczenia w obszarze finansów/audytu/kontrolingu (preferowane doświadczenie w jednej z firm z "wielkiej czwórki")

    – Znajomości Ustawy o rachunkowości i MSR/MSSF

    – Praktycznej znajomości zagadnień sprawozdawczości finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej (umiejętność analizy wpływu wybranych transakcji na poszczególne elementy sprawozdania finansowego i wskaźniki finansowe)

    –  Umiejętności analizy i wyciągania wniosków

    – Samodzielnego rozwiązywania problemów, dobrej organizacji pracy, kreatywnego myślenia, przejrzystej, zrozumiałej i estetycznej prezentacji danych, pracy w grupie, efektywnego komunikowania się 

    – Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego

    – Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)

     

     

    Mile widziane:

    – Znajomość struktury i zasad działania rynków energetycznych lub telekomunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku gazu w Polsce

    – Udział w szkoleniach/zdane częściowo egzaminy z obszaru finansów/rachunkowości (np. ACCA, CFA, CIA, Biegły Rewident)

     


    Oferujemy:

    – Atrakcyjne warunki zatrudnienia

    – Pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce

    – Ambitne zadania i możliwość wpływania na rozwój firmy

    – Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

    – Możliwość bieżącej współpracy z najwyższą kadrą menedżerską Spółki

    – Szczegółowe poznanie i zrozumienie biznesu gazowego

    – Atrakcyjne warunki zatrudnienia



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Dołącz do nas, zacznij rozwijać swoje talenty i wspólnie budujmy rynek gazu w Polsce.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie ceni się profesjonalizm, zaangażowanie i jednocześnie istnieje możliwość rozwoju osobistego oraz zawodowego na wielu płaszczyznach, to możesz przestać szukać, ponieważ jesteś we właściwym miejscu.

Do góry

Zmień sprzedawcę gazu i prądu na HEG

0% ryzyka! 0zł kosztów!

Dziękujemy

za wypełnienie formularza

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce Prywatności.

zamknij x
var aaa;