X

E-BOK

O HEG

Jesteśmy polskim, niezależnym
sprzedawcą gazu i prądu

O firmie

Media o HEG

Koncesje
i regulacje prawne

Dla mediów

Kariera

O firmie

HEG (Hermes Energy Group S.A.) to firma z polskim kapitałem, działająca na zliberalizowanym rynku gazu i prądu w Polsce, jak również na płynnych rynkach energii w Europie. Bazując na bogatym doświadczeniu w handlu i sprzedaży gazu oraz prądu, HEG oferuje produkty i usługi związane ze sprzedażą i dostawami gazu i prądu, obrotem hurtowym, dyspozycją i bilansowaniem oraz consultingiem.

Najwyższy poziom usług oraz profesjonalne podejście do potrzeb i wymagań stawianych przez Klientów oraz partnerów handlowych gwarantuje kadra zarządzająca HEG, która zdobywała doświadczenie w zakresie handlu i sprzedaży gazu ziemnego, jak również zarządzania portfelem klientów, fizycznej obsługi dostaw gazu ziemnego oraz wsparciu regulacyjnym w największych przedsiębiorstwach energetycznych w Polsce, a także w spółkach dedykowanych do handlu i optymalizacji aktywów działających na europejskich rynkach energii.

Misją HEG jest przekazywanie pasji i wiedzy związanej z rynkiem gazu oraz edukacji odbiorców, iż gaz jest produktem jak każdy inny, tak by konsument mógł dokonać świadomych wyborów.

Kadra zarządzająca

Piotr Kasprzak

Członek Zarządu ds. Operacyjnych

Wraz z zespołem dajemy z siebie wszystko, aby rozwijać Polskę gazem oraz przygotowywać ofertę zapewniającą elastyczność, prostotę, bezpieczeństwo, oszczędności i profesjonalne wsparcie.

Joanna Kijas-Janiszowska

Dyrektor ds. Finansów

Od stycznia 2017r. Odpowiedzialna za całokształt obszaru finansów w Spółce: zarządzanie finansami Spółki, współpracę z bankami, pozyskiwanie finansowania zewnętrznego, księgowość, podatki i kontroling.

Adam Grupiński

Dyrektor ds. Handlu

Jako Dyrektor ds. Handlu odpowiadam za giełdowy i pozagiełdowy obrót gazem i negocjacje kontraktów. Wykorzystuję w tym celu doświadczenie i wiedzę zdobytą na rynku europejskim, przekładając ją na korzyści dla naszych Klientów.

Sławomir Dawidowicz

Dyrektor ds. Wsparcia

Odpowiadam za wsparcie organizacyjne oraz mocne fundamenty prawne i finansowe w HEG, aby świadczyć najwyższy poziom usług dostosowany do wymagań stawianych przez Klientów oraz partnerów handlowych.

Marek Kołtonik

Dyrektor ds. Marketingu

Dziś nie ma odbiorców, dziś są Klienci, którzy mają możliwość wyboru. Moim zadaniem jest uświadomienie im, iż najlepszą decyzją w zakresie dostaw gazu jest współpraca z HEG.

Przemysław Wolny

Dyrektor ds. Sprzedaży Agencyjnej

W HEG odpowiadam za budowanie i zarządzanie zewnętrznymi strukturami sprzedażowymi, pośredniczącymi w pozyskiwaniu klientów indywidualnych i biznesowych na rynku energetycznym.

Waldemar Łuczak

Dyrektor ds. Sprzedaży

Razem z zespołem kompetentnych i odpowiedzialnych sprzedawców docieramy bezpośrednio do Klientów, tak by w dogodnym dla nich czasie i miejscu móc zaproponować maksymalnie możliwe oszczędności.

Krzysztof Kubacki

Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta

W HEG odpowiadam za organizowanie i nadzór nad procesami związanymi z obsługą Klienta i prowadzeniem rozliczeń. Naszym celem jest nie tylko zapewnienie Państwu korzyści ekonomicznych, ale również, dzięki profesjonalnej obsłudze, satysfakcji z wyboru HEG jako swojego sprzedawcy gazu i prądu.

Tomasz Lelonek

Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży

W HEG zajmuję się wsparciem sprzedaży. Nasz zespół nastawiony jest na dynamiczne działanie oraz sumienność i dbałość o wszystkie kwestie formalne, aby w jak najszybszym czasie odczuwali Państwo korzyści ze zmiany sprzedawcy.

Szymon Koc

Kierownik ds. Bilansowania i Analiz

Razem z zespołem odpowiedzialnym za usługi dyspozytorskie kontrolujemy proces fizycznych dostaw do odbiorców końcowych, kształtujemy współpracę z Operatorami oraz dbamy o otoczenie regulacyjne związane z przepływami paliwa gazowego na szczeblu krajowym i zagranicznym.

Rada nadzorcza

Dr inż. Wiesław Prugar

Ekspert z ponad 30 letnim doświadczeniem w przemyśle ropy naftowej i gazu ziemnego. Prowadzi firmę doradczą WPEA Energy Advisory specjalizującą się w optymalizacji wykorzystania energii, nowoczesnych źródeł energii, paliw ekologicznych.

Jan Chadam

Praktyk gospodarczy z długoletnim doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwami. W latach 2009 – 2017 odpowiedzialny za gazowe projekty inwestycyjne wartości prawie 8 mld złotych, w tym absorbcję środków z UE o wartości około 2 mld złotych (Prezes GAZ-SYSTEM S.A. i Polskie LNG S.A.).

Marcin Matyka

Marcin Matyka jest adwokatem i doradcą podatkowym. Ukończył studia prawnicze na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II oraz studia MBA na University of Central Lancashire. Podczas swojej wieloletniej kariery zawodowej związany jest z międzynarodowymi firmami doradczymi i kancelariami prawnymi.

Koncesje i regulacje prawne

HEG (Hermes Energy Group S.A.) spełnia wszelkie wymogi regulacyjne związane z dostępem do polskiego rynku gazu o czym świadczą:

Ponadto HEG jest:

  • Zleceniodawcą Usługi Przesyłania OGP Gaz-System S.A. w Krajowym Systemie Przesyłowym i w Systemie Gazociągów Tranzytowych,
  • Aktywnym uczestnikiem niemieckiego rynku gazu ziemnego w obszarach bilansujących  Gaspool i NCG (NetConnect Germany) oraz holenderskiego rynku gazu ziemnego w obszarze bilansującym TTF,
  • Związany umowami o przesył paliwa gazowego z operatorami niemieckimi ONTRAS Gastransport i GASCADE Gastransport  oraz z operatorem holenderskim Gasunie Transport Services (GTS),
  • Członkiem Izby Gospodarczej Gazownictwa,
  • Bezpośrednim Członkiem Towarowej Giełdy Energii S.A.,
  • Członkiem Rady Konsultacyjnej ds. Gazownictwa do współpracy z Prezesem Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Bezpośrednim członkiem POWERNEXT, czyli giełdy gazu ziemnego dla rynków kontynentalnych, należącej do niemieckiej giełdy energii EEX
  • Członkiem ICE Endex, największej giełdy gazu ziemnego i ropy naftowej w Europie

HEG posiada również wszelkie niezbędne gwarancje bankowe, których gwarantami są Alior BankRaiffeisen BankmBank oraz ING Bank Śląski.

Kariera

  • Partner Handlowy

    Miejsce pracy: cała Polska

    Nawiążemy współpracę z osobami posiadającymi własne struktury sprzedażowe, doświadczenie w sprzedaży do klienta końcowego (liderzy struktur sprzedażowych, również z sektora MLM, D2D, Telesprzedaż, konsultanci). W szczególności poszukujemy grup sprzedażowych, do sprzedaży:

    – umów energii elektrycznej,

    – umów paliwa gazowego.

     

    Jeżeli spełniasz którykolwiek z poniższych warunków: 

    – posiadasz gotową, zorganizowaną strukturę sprzedażową

    – pracowałeś lub pracujesz jako konsultant – sprzedawca

    – masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej

    – zawierałeś umowy z klientami indywidualnymi i biznesowymi (D2D, B2B, B2C)

    – jesteś osobą komunikatywną

    – cenisz sobie niezależność

     

    dołącz do grona naszych współpracowników.

     

    Oferujemy:

    – stabilność biznesową oraz proste zasady współpracy

    – najatrakcyjniejszy na rynku system prowizyjny

    – szybki i częsty system rozliczeń

    – samochód służbowy

    – dedykowaną opiekę posprzedażową

    – wsparcie marketingowe

    – wsparcie sprzedaży w postaci szkoleń, konkursów i premii

     

    Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres: sprzedazagencyjna@heg.com.pl   wpisując w tytule maila „Partner biznesowy”.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

  • Pracownik ds. utrzymania klienta 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Gwarantujemy ciekawe doświadczenie i rozwój w firmie, która dynamicznie rośnie i stale otwiera się na nowe wyzwania.
    Poszukujemy osób otwartych, cierpliwych i lubiących kontakt z ludźmi. 


    Zakres obowiązków:

    – Przedłużanie umów z obecnymi Klientami

    – Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Indywidualnych poprzez kontakt telefonicznych i mailowy

    – Obsługa i sprzedaż usług dodatkowych do bazy obecnych Klientów

    – Komunikacja pisemna i ustna z Klientem

    – Kompletowanie dokumentów i przygotowywanie umów z Klientami

    - Budowanie długotrwałcyh relacji z Klientami

     

    Umiejętności:

    – Komunikatywność

    – Sumienność, dbałość o szczegóły, terminowość

    – Umiejętność określenia priorytetów

    – Umiejętność współpracy w zespole

     

    Wymagania:

    – Doświadczenie w telefonicznej sprzedaży usług dla domu, min. 2 lata

    – Dobra znajomość pakietu MS Office

    – Doświadczenie w sprzedaży usług energii (prąd, gaz) będzie dodatkowym atutem

     

    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Poszerzanie wiedzy branżowej i w zakresie procesów obsługi Klienta

    – Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie

    – Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji


    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.

    Prośba o dodanie w CV klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.”

  • Doradca Klienta

    Miejsce pracy: cała Polska 

    Zakres obowiązków:

    – Wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów

    – Regularne, samodzielne planowanie pracy własnej

    – Realizacja spotkań u Klientów zgodnie z planem pracy

    – Identyfikacja potrzeb Klienta i fachowe doradztwo

    – Przygotowywanie ofert, prognoz, umów i kontraktów dla Klientów

    – Raportowanie efektów pracy

    – Tworzenie dokumentacji niezbędnej w procedurze zmiany sprzedawcy paliwa gazowego i energii elektrycznej 

     

     

    Wymagania:

    – Doświadczenie w pozyskiwaniu klienta w terenie (minimum rok)

    – Zaangażowanie, wytrwałość i nastawienie na cel

    – Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z Klientami

    – Umiejętność argumentowania i radzenia sobie z obiekcjami

    – Umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji

    – Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodyscyplina

    – Elastyczne reagowanie na potrzeby sytuacji

    – Odporność na stres

    – Dobra znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)

    – Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziana wiedza techniczna)

    – Prawo jazdy kat. B

    – Gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej

     

     

    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy B2B

    – Ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy w dynamicznej firmie

    – Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

    – Atrakcyjną podstawę i motywujący system premiowy

    – Samochód służbowy

    – Niezbędne narzędzia pracy: laptop oraz telefon służbowy



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Konsultant Call Center

    Miejsce pracy: Mielec

    Zakres obowiązków:

    – Kontakt telefoniczny z Klientem Indywidualnym i małymi przedsiębiorcami

    – Dobór oferty pod indywidualne potrzeby Klienta

    – Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami

    – Dbanie o pozytywny wizerunek firmy


     

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    – Przełamywania barier w myśleniu Klientów, pokazując im możliwości, o których nie wiedzą

    – Wysokiej motywacji 

    – Pozytywnego nastawienia do pracy i życia

    – Chęci do poznania nowej branży i wyspecjalizowania się w niej

    – Uśmiechu 

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Przyjazne środowisko pracy, czyli zespół młodych ludzi, aktywnych, wesołych i zaangażowanych, którzy służą pomocą

    – Wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny

    - Nieograniczone możliwości rozwoju (ścieżka kariery)

    - Pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia

    - Pracę w systemie zmianowym

    - Dogodną lokalizacją - centrum miasta

    - Komfortowe warunki pracy

    - Pakiet opieki medycznej

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Konsultant Call Center

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Kontakt telefoniczny z Klientem Indywidualnym i małymi przedsiębiorcami

    – Dobór oferty pod indywidualne potrzeby Klienta

    – Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami

    – Dbanie o pozytywny wizerunek firmy


     

    Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:

    – Przełamywania barier w myśleniu Klientów, pokazując im możliwości, o których nie wiedzą

    – Wysokiej motywacji 

    – Pozytywnego nastawienia do pracy i życia

    – Chęci do poznania nowej branży i wyspecjalizowania się w niej

    – Uśmiechu

     


    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

    – Przyjazne środowisko pracy, czyli zespół młodych ludzi, aktywnych, wesołych i zaangażowanych, którzy służą pomocą

    – Wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny

    - Nieograniczone możliwości rozwoju (ścieżka kariery)

    - Pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia

    - Pracę w systemie zmianowym

    - Dogodną lokalizacją - centrum miasta

    - Komfortowe warunki pracy

    - Pakiet opieki medycznej

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Analityk ds. dyspozycji gazu i energii elektrycznej 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Bieżąca współpraca z podmiotami z rynków: polskiego, niemieckiego i holenderskiego w kwestiach dot. dyspozycji przesyłu gazu ziemnego i energii elektrycznej,

    – Zarządzanie portfelem klientów HEG: bieżące prognozowanie zapotrzebowania, kontrola niezbilansowania portfela i podejmowania działań mających na celu przeciwdziałanie niezbilansowaniu na poszczególnych rynkach 

    – Realizacja kontraktów i umów w zakresie zgłaszania przesyłanych ilości gazu i energii elektrycznej do operatorów i dostawców,

    – Wsparcie maklerów giełd towarowych w hurtowym obrocie paliwem gazowym i energią elektryczną, 

    Wsparcie przy procesach rozszerzania działalności HEG w obszarze nowych inwestycji w infrastrukturę energetyczną,

    – Wsparcie zespołu programistów systemów dyspozytorskich. 

     

    Wymagania:

    – Wykształcenie wyższe / ewentualnie ostatni rok studiów, 

    – Umiejętność szybkiego liczenia, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji, 

    – Zdolności komunikacyjne, dobra organizacja pracy i motywacja do pracy,

    – Umiejętność pracy samodzielnej jak również zespołowej,

    – Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,

    Dyspozycyjność na dyżury w wymiarze 1-2 dni w miesiącu w dni wolne od pracy (rekompensata finansowa).

     

    Znajomość języków obcych:

    – Język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową,

    – Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem. 

     

    Znajomość obsługi komputera:

    – MS Office z wyszczególnieniem MS Excel,

    – Mile widziane podstawy języka zapytań SQL,

    – Mile widziana znajomość języków programowania np. R, VBA, Python, Java Script.

     

    Oferujemy:

    – Wdrożenie do organizacji i zadań przez osoby o wiedzy eksperckiej z zakresu polskich i europejskich rynków energetycznych, 

    – Realizowanie zadań operacyjnych spółki w Polsce i za granicą, 

    – Realizowanie ambitnych projektów w doświadczonym zespole analityków, 

    - Możliwość prowadzenia indywidualnych projektów o istotnym znaczeniu dla organizacji,

    - Bezpośredni udział w handlowych procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa,

    - Możliwość nabycia i rozwoju kompetencji w zakresie programowania,

    - Umowę na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym, 

    - Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premia za dyspozycyjność w dni wolne od pracy,

    - Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej. 

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Pracownik ds. obsługi Klienta i windykacji 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska:

    – Praca operacyjna dotycząca procesów obsługi klienta,

    – Bieżąca obsługa zgłoszeń, 

    – Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,

    – Telefoniczna windykacja należności, 

    – Negocjowanie z dłużnikami warunków spłat,

    – Pomoc w obsłudze biurowej Działu Windykacji. 

     

    Wymagania:

    – Sumienność, dbałość o szczegóły, terminowość,

    – Umiejętność określenia priorytetów, 

    – Komunikatywność,

    – Umiejętność proponowania rozwiązań w oparciu o analizę zgłoszenia, a w okresie późniejszym samodzielnego podejmowania decyzji,

    – Umiejętność współpracy w zespole,

    – Wykształcenie średnie lub wyższe - ukończone lub w trakcie studiów,

    – Dobra znajomość pakietu MS Office.

     

    Oferujemy:

    – Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 

    – Poszerzanie wiedzy branżowej i w zakresie procesów obsługi Klienta, 

    – Pakiet medyczny.



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

     

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH
    Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18a danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.

    W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail rekrutacja@heg.com.pl.
    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 365 dni od momentu otrzymania aplikacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy niż 365 dni od momentu otrzymania aplikacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 365 dni od momentu otrzymania aplikacji.

    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: rekrutacja@heg.com.pl

  • Pracownik Działu Kadr i Płac  

    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska:

    – Naliczenie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,

    – Sporządzanie wszelkiej dokumentacji kadrowej w zakresie nawiązywania, trwania i rozwiązywania stosunku pracy,  

    – Zakładanie i prowadzenie akt osobowych, 

    – Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji,

    – Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie wstępne, kontrolne i okresowe,

    – Współpraca ze specjalistą ds. BHP w zakresie zgłaszania pracowników do szkoleń wstępnych i okresowych,

    – Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,

    – Sporządzanie deklaracji PERON,

    – Sporządzanie raportów na potrzeby GUS,

    – Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników,

    – Obsługa i przygotowanie pism dla instytucji zewnętrznych (ZUS, US, komornik).

    Wymagania:

    – minimum 1 rok doświadczenia w HR/biurze rachunkowym,

    – znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, 

    – mile widziana znajomość programu Comarch Optima,

    – mile widziana znajomość MS Office (w szczególności Excel),

    – dobra organizacja i umiejętność komunikacji interpersonalnej,

    – samodzielność i odpowiedzialność.


    Oferujemy:

    – zatrudnienie na umowę o pracę na okres 1,5 roku z możliwością przedłużenia,

    – pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku energetycznym,

    – pracę w dynamicznym, młodym zespole zaangażowanych osób,

    - wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,

    - podejście zadaniowe do obowiązków,

    - możliwość podjęcia zatrudnienia od zaraz. 


    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Młodszy Analityk 

    Miejsce pracy: Warszawa 

    Zakres obowiązków:

    – Wsparcie przy tworzeniu narzędzi analitycznych i systemów wspierających handel gazem ziemnym, energią elektryczną i prawami majątkowymi dla maklerów giełd towarowych

    – Wsparcie przy tworzeniu narzędzi analitycznych i systemów zarządzania portfelem gazu ziemnego, energii elektrycznej oraz praw majątkowych

    – Analiza rynku i tworzenie narzędzi wspierających raportowanie 

     

    Wymagania:

    – Wykształcenie wyższe/ewentualnie ostatni rok studiów (preferowani absolwenci kierunków ekonomicznych, technicznych, nauk ścisłych)

    – Wysokie zdolności analityczne oraz komunikacyjne

    – Bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy 

    – Umiejętność pracy samodzielnej, jak również zespołowej 

    – Nastawienie na realizację wyznaczonych celów

    – Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z rynkiem energii

    – Znajomość języka R i SQL będzie mile widziana 

    – Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel)

    – Język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową

     

    Firma oferuje:

    – Umowę na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym

    – Dostęp do prywatnej opieki medycznej 

    – Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu energii (regulacje, handel na rynkach zliberalizowanych, zarządzanie portfelem, zarządzanie ryzykiem)

    – Pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu europejskim



    Proces rekrutacji:

    1. Aplikacja na stanowisko: CV i list motywacyjny

    2. Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna i test z R oraz SQL

    3. Druga rozmowa kwalifikacyjna


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Asystent Działu Tradingu 

    Miejsce pracy: Warszawa 

    Zakres obowiązków:

    – Codzienna weryfikacja rynku pod kątem zgodności transakcji z kontrahentami oraz klientami w tym zawartych transz

    – Utrzymywanie relacji z przedstawicielami giełd oraz izb rozliczeniowych (Prowadzenie bieżących spraw)

    – Współpraca z innymi departamentami firmy w tym Middle Office, Back Office oraz Dyspozycja 

    – Bieżące badanie rynku oraz tworzenie okresowych raportów analitycznych

    – Wspomaganie w zadaniach wynikających ze specyfiki działu 

     

    Wymagania:

    – Ostatni rok studiów lub wyższe wykształcenie

    – Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową

    – Znajomość Excela na poziomie średnio-zaawansowanym

    – Nastawienie na realizację celu. Rzetelność i odpowiedzialność

    – Wysokie umiejętności komunikacyjne

    – Odporność na stres

    – Elastyczność

    – Dyspozycyjność

    – Gotowość do zdobywania i poszerzania wiedzy

     

    Proponujemy:

    – Umowę - zlecenie 

    – Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu i energii 

    – Pracę w młodym, zgranym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie 

    – Dostęp do prywatnej opieki medycznej po zakończeniu okresu próbnego 

     

    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Trener Sprzedaży. Coach  

    Miejsce pracy: Mielec 

    Zakres obowiązków:

    – Prowadzenie coachingu dla pracowników Call Center z zakresu telesprzedaży i obsługi Klienta 

    – Prowadzenie szkoleń. Budowanie programów szkoleniowych i przygotowywanie materiałów szkoleniowych 

    – Udoskonalanie skryptów sprzedaży w oparciu o obserwacje rozmów konsultantów 

    – Udział w procesie rekrutacji pracowników Call Center 

    – Przygotowywanie indywidualnych zadań rozwojowych dla poszczególnych pracowników zespołu 

     

    Oczekujemy:

    Min. 1,5 rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku Trenera Sprzedaży 

    – Samodzielności  

    – Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i szacunku do współpracowników

    – Aktywnego podejścia do zadań 

    – Doświadczenie w sprzedaży będzie mile widziane  


    Oferujemy:

    – Dogodną lokalizację biura - centrum miasta (w pobliżu dworzec PKS, przystanki MKS)

    – Praca w systemie dwuzmianowym (08:00 - 16:00, 12:00 - 20:00)

    – Komfortowe warunki pracy 

    - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

    - Nieograniczone możliwości rozwoju (ścieżka kariery)

    - Pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia

    - Pakiet opieki medycznej

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.


    Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Asystent ds. rozliczeń 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska:

    – Przygotowywanie zestawień do faktur sprzedażowych,

    – Sprawdzenie i monitorowanie poprawności wystawionych faktur kosztowych, 

    – Bieżące przygotowywanie raportów płynności gotówkowej, 

    – Prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie rozliczeń,

    – Archiwizacja dokumentów rozliczeniowych.

     

    Wymagania:

    – Wysokie zdolności analityczne oraz komunikacyjne, 

    – Bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy,  

    – Umiejętność pracy samodzielnej, jak również zespołowej,

    – Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,

    – Mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania rynku gazu ziemnego.  


    Oferujemy:

    – Umowę o pracę,

    – Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu ziemnego (regulacje, handel na rynkach zliberalizowanych, zarządzanie portfelem, zarządzanie ryzykiem),

    – Pracę w sympatycznej atmosferze i zgranym zespole. 

     



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV  klikając w przycisk aplikowania.


    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

  • Młodsza Księgowa/ Młodszy Księgowy 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    – Księgowanie wyciągów bankowych,

    – Ewidencja faktur przychodzących, 

    – Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,

    – Księgowanie faktur kosztowych,

    – Rozliczenie delegacji służbowych,

    – Kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami,

    – Przygotowywanie dokumentów do płatności,

    – Prowadzenie dokumentacji kasowej (KP, KW, RK),

    – Sporządzanie sprawozdań do GUS i NBP we współpracy z doświadczonym księgowym,

    – Współpraca z innymi działami firmy,

    – Aktywne wsparcie w realizacji procesów księgowych i finansowych podczas zamknięcia miesiąca.

     

    Oczekujemy:

    – Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: Rachunkowość, Finanse i Bankowość), 

    – Doświadczenia w pracy w dziale finansowym/księgowości (2-3 lata),  

    – Mile widziana znajomość systemu księgowego Symfonia,

    – Skrupulatności, dokładności i rzetelności, terminowości w wykonaniu powierzonych zadań,

    – Samodzielności w działaniu, 

    – Proaktywności oraz chęci zdobywania nowej wiedzy,

    – Systematyczności oraz doskonałej organizacji pracy,

    – Dobrej znajomości programów MS Office 9 w szczególności Excel),

    - Umiejętności pracy w zespole. 


    Oferujemy:

    – Umowę B2B,

    – Zdobycie cennego doświadczenia w Dziale Finansowym w dużej rozwijającej się organizacji działającej na rynku gazu/energii w Polsce,

    – Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczeń zawodowych w obszarze księgowości, pogłębiania wiedzy merytorycznej,

    – Pracę w sympatycznej atmosferze i zgranym zespole.



    Proces rekrutacji:

    Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV  klikając w przycisk aplikowania.


    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."

    Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

 

Dołącz do nas, zacznij rozwijać swoje talenty i wspólnie budujmy rynek gazu w Polsce.

Jeśli szukasz miejsca, gdzie ceni się profesjonalizm, zaangażowanie i jednocześnie istnieje możliwość rozwoju osobistego oraz zawodowego na wielu płaszczyznach, to możesz przestać szukać, ponieważ jesteś we właściwym miejscu.

Do góry

Zmień sprzedawcę gazu i prądu na HEG

0% ryzyka! 0zł kosztów!

Dziękujemy

za wypełnienie formularza

 

Korzystamy z plików cookies i umożliwiamy zamieszczanie ich osobom trzecim, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz na to zgodę.
Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce Prywatności.

zamknij x
var aaa;