X

E-BOK

9 na 10 klientów HEG cieszy się ze zmiany sprzedawcy gazu

2017-11-14

Przeprowadzone badanie satysfakcji klientów indywidualnych dokonane na reprezentatywnej grupie klientów, którzy podpisali umowy z HEG wykazało, że blisko 9 na 10 jest zadowolonych ze współpracy z Hermes Energy Group S.A. Kluczowymi kryteriami wskazanymi przez badanych, które istotnie wpłynęły na ogólny poziom ich zadowolenia są:

– proces zmiany dostawcy gazu, w tym formalności, czas oraz wsparcie ze strony HEG – 90% zadowolonych Klientów
– sposób przedstawienia oferty oraz proces podpisywania umowy – ponad 90% zadowolonych Klientów
– kontakt z Doradcami HEG – ponad 90% zadowolonych Klientów

– Od początku budowania pozycji biznesowej HEG na polskim rynku staramy się wyznaczyć nową jakość również w obszarze obsługi klientów. Przygotowując badanie liczyłem się z różnymi odpowiedziami, jednak nie spodziewałem się, że HEG uzyska aż tak dobre wyniki. Pragnę podziękować naszym klientom za zaufanie jakim nas obdarzyli – mówi Piotr Kasprzak, prezes Hermes Energy Group S.A. – Nasza spółka od początku budowania swojej pozycji na rynku gazu ziemnego w Polsce stawia nie tylko na konkurencyjność cenową, ale dużą wagę przykłada do jakość obsługi klientów i tym samym tworzy nową wartość na polskim rynku. Wyniki badania satysfakcji utwierdzają nas, że podjęliśmy dobre kroki – dodaje.

Badanie zostało zrealizowane metodą CATI na grupie 779 klientów indywidualnych Hermes Energy Group S.A. przez 4P Research Mix.

Więcej informacji dostępnych na: http://biznesalert.pl/heg-zmiana-dostawcy-gazu/

Do góry

Zmień sprzedawcę gazu i prądu na HEG

0% ryzyka! 0zł kosztów!

Dziękujemy

za wypełnienie formularza