Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości,
skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami:

Biuro Obsługi Klienta

Godziny pracy infolinii:
8:00-19:00 dni powszednie

600 600 800
22 44 66 444



Dane teleadresowe

Hermes Energy Group S.A.
ul. Postępu 18A
02-676 Warszawa

Biuro otwarte:
Poniedziałek – Piątek
09:00 – 17:00



Inspektor Ochrony Danych

Wojciech Latoszek
E-mail: iod@heg.com.pl

Formularz kontaktowy:

Wybierz temat...
Uzupełnij poprawnie pole imię
Uzupełnij poprawnie pole numer telefonu
Uzupełnij poprawnie pole e-mail
Uzupełnij poprawnie kod pocztowy
przeczytaj
Zaznacz powyższe pole

Szanowni Państwo,

Z przykrością informujemy, że w związku z trudną sytuacją finansową, a co za tym idzie i operacyjną Spółki, z dniem 01 grudnia 2019 r. Hermes Energy Group S.A. (HEG) zakończy działalność koncesjonowaną polegającą na sprzedaży i dostawie paliwa gazowego i energii elektrycznej wszystkim odbiorcom końcowym Spółki.

Z uwagi na powyższe informujemy, że w celu zapewnienia ciągłości dostaw paliwa gazowego i energii elektrycznej, od dnia 01 grudnia 2019 r. sprzedaż i dostarczenie paliwa gazowego oraz energii elektrycznej zostaną zapewnione, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przez tzw. sprzedawcę awaryjnego (w przypadku paliwa gazowego) lub rezerwowego (w przypadku energii elektrycznej).

  W związku z powyższym, w celu skrócenia okresu świadczenia usług sprzedaży paliwa gazowego lub energii elektrycznej przez sprzedawcę awaryjnego lub rezerwowego, konieczne jest jak najszybsze zawarcie umowy z nowym, wybranym przez Państwa sprzedawcą. Do czasu rozpoczęcia świadczenia usług w ramach nowej, zawartej przez Państwa umowy, to sprzedawca awaryjny lub rezerwowy będzie dostarczał paliwo gazowe lub energię elektryczną i wystawiał z tego tytułu faktury.

W przypadku klientów biznesowych, którzy posiadali dedykowanego doradcę z HEG prosimy o bezpośredni kontakt z nim.

Porozmawiajmy
o ofercie dla ciebie