
Kariera
Dołącz do nas, zacznij rozwijać swoje talenty i wspólnie budujmy rynek gazu w Polsce.
Jeśli szukasz miejsca, gdzie ceni się profesjonalizm, zaangażowanie i jednocześnie istnieje możliwość rozwoju osobistego oraz zawodowego na wielu płaszczyznach, to możesz przestać szukać, ponieważ jesteś we właściwym miejscu.
Aktualne oferty pracyAktualne oferty pracy
-
Stanowisko
Lokalizacja
-
Nawiążemy współpracę z osobami posiadającymi własne struktury sprzedażowe, doświadczenie w sprzedaży do klienta końcowego (liderzy struktur sprzedażowych, również z sektora MLM, D2D, Telesprzedaż, konsultanci). W szczególności poszukujemy grup sprzedażowych, do sprzedaży:
– umów energii elektrycznej,
– umów paliwa gazowego.
Jeżeli spełniasz którykolwiek z poniższych warunków:
– posiadasz gotową, zorganizowaną strukturę sprzedażową
– pracowałeś lub pracujesz jako konsultant – sprzedawca
– masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
– zawierałeś umowy z klientami indywidualnymi i biznesowymi (D2D, B2B, B2C)
– jesteś osobą komunikatywną
– cenisz sobie niezależność
dołącz do grona naszych współpracowników.
Oferujemy:
– stabilność biznesową oraz proste zasady współpracy
– najatrakcyjniejszy na rynku system prowizyjny
– szybki i częsty system rozliczeń
– samochód służbowy
– dedykowaną opiekę posprzedażową
– wsparcie marketingowe
– wsparcie sprzedaży w postaci szkoleń, konkursów i premii
Zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres: sprzedazagencyjna@heg.com.pl wpisując w tytule maila „Partner biznesowy”.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
-
Zakres obowiązków:
– Wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
– Regularne, samodzielne planowanie pracy własnej
– Realizacja spotkań u Klientów zgodnie z planem pracy
– Identyfikacja potrzeb Klienta i fachowe doradztwo
– Przygotowywanie ofert, prognoz, umów i kontraktów dla Klientów
– Raportowanie efektów pracy
– Tworzenie dokumentacji niezbędnej w procedurze zmiany sprzedawcy paliwa gazowego i energii elektrycznej
Wymagania:
– Doświadczenie w pozyskiwaniu klienta w terenie (minimum rok)
– Zaangażowanie, wytrwałość i nastawienie na cel
– Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z Klientami
– Umiejętność argumentowania i radzenia sobie z obiekcjami
– Umiejętność analizowania sytuacji i podejmowania decyzji
– Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodyscyplina
– Elastyczne reagowanie na potrzeby sytuacji
– Odporność na stres
– Dobra znajomość obsługi komputera oraz znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
– Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziana wiedza techniczna)
– Prawo jazdy kat. B
– Gotowość do prowadzenia działalności gospodarczej
Oferujemy:
– Zatrudnienie na podstawie umowy B2B
– Ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy w dynamicznej firmie
– Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
– Atrakcyjną podstawę i motywujący system premiowy
– Samochód służbowy
– Niezbędne narzędzia pracy: laptop oraz telefon służbowy
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.
Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Zakres obowiązków:
– Kontakt telefoniczny z Klientem Indywidualnym i małymi przedsiębiorcami
– Dobór oferty pod indywidualne potrzeby Klienta
– Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
– Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:
– Przełamywania barier w myśleniu Klientów, pokazując im możliwości, o których nie wiedzą
– Wysokiej motywacji
– Pozytywnego nastawienia do pracy i życia
– Chęci do poznania nowej branży i wyspecjalizowania się w niej
– Uśmiechu
Oferujemy:– Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
– Przyjazne środowisko pracy, czyli zespół młodych ludzi, aktywnych, wesołych i zaangażowanych, którzy służą pomocą
– Wynagrodzenie stałe oraz system prowizyjny
- Nieograniczone możliwości rozwoju (ścieżka kariery)
- Pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia
- Pracę w systemie zmianowym
- Dogodną lokalizacją - centrum miasta
- Komfortowe warunki pracy
- Pakiet opieki medycznej
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.
Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Zakres obowiązków:
– Projektowanie efektywnych modeli danych;
– Tworzenie wydajnych zapytań SQL;
– Administrowanie bazami danych w zakresie realizowanych kampanii w Call Center;
– Kreowanie kampanii telemarketingowych;
- Wdrażanie, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych;
- Aktualizacja oraz wdrażanie nowych narzędzi wspierających i automatyzujących procesy raportowania w Call Center;
- Aktualizacja danych w systemach;
- Inne czynności wynikające ze specyfiki stanowiska.
Od kandydata na to stanowisko oczekujemy:
– Doskonałej znajomości systemu MS Office, szczególnie programu Excel (znajomość VBA oraz Access mile widziana);
– Znajomości Postgre SQL na poziomie dobrym;
– Wysokiego poziomu zdolności analitycznych;
– Przynajmniej rocznego doświadczenia zawodowego na zbliżonym stanowisku;
– Umiejętności analizy danych, wnioskowania na ich podstawie i rekomendowania rozwiązań;
- Komunikatywności, otwartości oraz nastawienia na współpracę;
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, terminowości;
- Dbałości o szczegóły, skrupulatności oraz potrzeby doskonalenia.
Oferujemy:– Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy;
– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
– Nieograniczone możliwości rozwoju;
- Pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia;
- Komfortowe warunki pracy;
- Pyszną kawę i herbatę każdego dnia.
Proces rekrutacji:Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie swojego CV na adres mailowy: rekrutacja_radom@heg.com.pl z dopiskiem w tytule Specjalista ds. kreowania kampanii oraz raportowania.
Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Zakres obowiązków:
– Bieżąca współpraca z podmiotami z rynków: polskiego, niemieckiego i holenderskiego w kwestiach dot. dyspozycji przesyłu gazu ziemnego i energii elektrycznej,
– Zarządzanie portfelem klientów HEG: bieżące prognozowanie zapotrzebowania, kontrola niezbilansowania portfela i podejmowania działań mających na celu przeciwdziałanie niezbilansowaniu na poszczególnych rynkach
– Realizacja kontraktów i umów w zakresie zgłaszania przesyłanych ilości gazu i energii elektrycznej do operatorów i dostawców,
– Wsparcie maklerów giełd towarowych w hurtowym obrocie paliwem gazowym i energią elektryczną,
– Wsparcie przy procesach rozszerzania działalności HEG w obszarze nowych inwestycji w infrastrukturę energetyczną,
– Wsparcie zespołu programistów systemów dyspozytorskich.
Wymagania:
– Wykształcenie wyższe / ewentualnie ostatni rok studiów,
– Umiejętność szybkiego liczenia, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji,
– Zdolności komunikacyjne, dobra organizacja pracy i motywacja do pracy,
– Umiejętność pracy samodzielnej jak również zespołowej,
– Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
– Dyspozycyjność na dyżury w wymiarze 1-2 dni w miesiącu w dni wolne od pracy (rekompensata finansowa).
Znajomość języków obcych:
– Język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową,
– Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Znajomość obsługi komputera:
– MS Office z wyszczególnieniem MS Excel,
– Mile widziane podstawy języka zapytań SQL,
– Mile widziana znajomość języków programowania np. R, VBA, Python, Java Script.
Oferujemy:
– Wdrożenie do organizacji i zadań przez osoby o wiedzy eksperckiej z zakresu polskich i europejskich rynków energetycznych,
– Realizowanie zadań operacyjnych spółki w Polsce i za granicą,
– Realizowanie ambitnych projektów w doświadczonym zespole analityków,
- Możliwość prowadzenia indywidualnych projektów o istotnym znaczeniu dla organizacji,
- Bezpośredni udział w handlowych procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa,
- Możliwość nabycia i rozwoju kompetencji w zakresie programowania,
- Umowę na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premia za dyspozycyjność w dni wolne od pracy,
- Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej.
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.
Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Opis stanowiska:
– Praca operacyjna dotycząca procesów obsługi klienta,
– Bieżąca obsługa zgłoszeń,
– Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami,
– Telefoniczna windykacja należności,
– Negocjowanie z dłużnikami warunków spłat,
– Pomoc w obsłudze biurowej Działu Windykacji.
Wymagania:
– Sumienność, dbałość o szczegóły, terminowość,
– Umiejętność określenia priorytetów,
– Komunikatywność,
– Umiejętność proponowania rozwiązań w oparciu o analizę zgłoszenia, a w okresie późniejszym samodzielnego podejmowania decyzji,
– Umiejętność współpracy w zespole,
– Wykształcenie średnie lub wyższe - ukończone lub w trakcie studiów,
– Dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
– Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
– Poszerzanie wiedzy branżowej i w zakresie procesów obsługi Klienta,
– Pakiet medyczny.
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.
Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18a danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail rekrutacja@heg.com.pl.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 365 dni od momentu otrzymania aplikacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy niż 365 dni od momentu otrzymania aplikacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 365 dni od momentu otrzymania aplikacji.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail: rekrutacja@heg.com.pl -
Zakres obowiązków:
– Wsparcie przy tworzeniu narzędzi analitycznych i systemów wspierających handel gazem ziemnym, energią elektryczną i prawami majątkowymi dla maklerów giełd towarowych
– Wsparcie przy tworzeniu narzędzi analitycznych i systemów zarządzania portfelem gazu ziemnego, energii elektrycznej oraz praw majątkowych
– Analiza rynku i tworzenie narzędzi wspierających raportowanie
Wymagania:
– Wykształcenie wyższe/ewentualnie ostatni rok studiów (preferowani absolwenci kierunków ekonomicznych, technicznych, nauk ścisłych)
– Wysokie zdolności analityczne oraz komunikacyjne
– Bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy
– Umiejętność pracy samodzielnej, jak również zespołowej
– Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
– Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z rynkiem energii
– Znajomość języka R i SQL będzie mile widziana
– Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel)
– Język angielski w stopniu umożliwiającym komunikację biznesową
Firma oferuje:
– Umowę na czas nieokreślony po 3-miesięcznym okresie próbnym
– Dostęp do prywatnej opieki medycznej
– Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu energii (regulacje, handel na rynkach zliberalizowanych, zarządzanie portfelem, zarządzanie ryzykiem)
– Pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu europejskim
Proces rekrutacji:1. Aplikacja na stanowisko: CV i list motywacyjny
2. Pierwsza rozmowa kwalifikacyjna i test z R oraz SQL
3. Druga rozmowa kwalifikacyjna
Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Zakres obowiązków:
– Wspomaganie codziennej pracy działu w obszarze handlu energią elektryczną, gazem ziemnym i uprawnieniami do emisji CO2 i prawami majątkowymi
– Raportowanie transakcji rynkowych oraz analiza ich poprawności
– Optymalizacja procesów wewnętrznych
– Kontakty z partnerami handlowymi firmy
Wymagania:
– Komunikatywność
– Podstawowe zrozumienie zasad działania rynku towarowego
– Zdolności analityczne
– Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
– Pracę w dynamicznym środowisku
– Wprowadzenie do pracy w obszarze tradingu i zarządzania portfelem klientów
– Atrakcyjny system wynagrodzenia oparty na wynikach
Proces rekrutacji:
Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.
Prośba o dodanie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Opis stanowiska:
– Przygotowywanie zestawień do faktur sprzedażowych,
– Sprawdzenie i monitorowanie poprawności wystawionych faktur kosztowych,
– Bieżące przygotowywanie raportów płynności gotówkowej,
– Prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie rozliczeń,
– Archiwizacja dokumentów rozliczeniowych.
Wymagania:
– Wysokie zdolności analityczne oraz komunikacyjne,
– Bardzo dobra organizacja i wysoka motywacja do pracy,
– Umiejętność pracy samodzielnej, jak również zespołowej,
– Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
– Mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania rynku gazu ziemnego.
Oferujemy:– Umowę o pracę,
– Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w zakresie zagadnień związanych z rynkiem gazu ziemnego (regulacje, handel na rynkach zliberalizowanych, zarządzanie portfelem, zarządzanie ryzykiem),
– Pracę w sympatycznej atmosferze i zgranym zespole.
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Zakres obowiązków:
– przygotowywanie comiesięcznych zestawień i raportów,
– udział w budowaniu narzędzi kontrolingowych,
– udział w przygotowywaniu analiz finansowych,
– udział w opracowywaniu procedur kontrolingowych,
– przygotowywanie budżetów i analiza odchyleń,
– udział w czynnościach zamykania okresów sprawozdawczych,
– wkład w rozwój systemów biznesowych,
– współpraca ze wszystkimi obszarami biznesowymi Spółki.
Wymagania:
– wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, zarządzanie, fananse,
– 1-2 lata doświadczenia w obszarze kontrolingu lub finansów,
– znajomość zasad rachunkowości (UoR),
– praktyczna znajomość zagadnień sprawozdawczości finansowej i zarządczej,
– umiejętność skrupulatnej analizy wpływu wybranych transakcji na poszczególne elementy sprawozdania finansowego i wskaźniki finansowe oraz wyciągania z nich wniosków biznesowych,
– samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
– kreatywne myślenie, przejrzysta, zrozumiała i estetyczna prezentacja danych,
– umiejętność pracy w grupie i efektywnego komunikowania się,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Mile widziane:
– chęć poznania zasad działania rynków energetycznych,
– doświadczenie w pracy z systemami billingowymi,
– znajomość narzędzi Power BI, Power Query, Power Pivot, VBA.
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
- ambitne zadania i możliwość wpływania na rozwój firmy,
- szczegółowe poznanie i zrozumienie branży energetycznej,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
W związku z dynamicznym rozwojem Centrum Operacyjne HEG w Radomiu poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
– lubisz rozmawiać przez telefon i posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów,
– potrafisz aktywnie i cierpliwie słuchać,
– umiesz analizować i wyciągać wnioski,
– z determinacją dążysz do celu,
– chcesz być doceniana/y za osiągnięcia,
– posiadasz silną motywację i jesteś osobą systematyczną,
– lubisz się uczyć nowych rzeczy rozwijając przy tym swoje umiejętności.
Oferujemy:
– atrakcyjne wynagrodzenie,
– elastyczny czas pracy,
– opiekę medyczną,
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– nieograniczone możliwości rozwoju,
– pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia,
– pracę w młodym, dynamicznym zespole.
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania lub na adres: rekrutacja_radom@heg.com.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
W związku z dynamicznym rozwojem Centrum Operacyjne HEG w Radomiu poszukujemy osób na stanowisko: specjalista ds. telesprzedaży
Zakres obowiązków:
– lubisz rozmawiać przez telefon i posiadasz łatwość nawiązywania kontaktów,
– potrafisz aktywnie i cierpliwie słuchać,
– umiesz analizować i wyciągać wnioski,
– z determinacją dążysz do celu,
– chcesz być doceniana/y za osiągnięcia,
– posiadasz silną motywację i jesteś osobą systematyczną,
– lubisz się uczyć nowych rzeczy rozwijając przy tym swoje umiejętności.
Oferujemy:
– atrakcyjne wynagrodzenie,
– elastyczny czas pracy,
– opiekę medyczną,
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
– nieograniczone możliwości rozwoju,
– pakiet profesjonalnych szkoleń i wsparcie w okresie wdrożenia,
– pracę w młodym, dynamicznym zespole.
Proces rekrutacji:Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania lub na adres: rekrutacja_radom@heg.com.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."
Informujemy, że Administratorem danych jest Hermes Energy Group z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18A. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. -
Zakres obowiązków:
- współpraca z bankami w ramach umów finansowania – sporządzanie zestawień i raportów do banków;
- udział w pozyskiwaniu finansowania dla Spółki;
- udział w zarządzaniu płynnością - przygotowywanie prognoz przepływów finansowych, koordynowanie płatności;
- przygotowywanie analiz finansowych i raportów dla Zarządu Spółki;
- współpraca z działem księgowości;
- wsparcie w procesie tworzenia sprawozdań finansowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunek: Ekonomia, Zarządzanie, Finanse);
- minimum 1-2 lata doświadczenia w obszarze finansów/audytu/kontrolingu (doświadczenie w jednej z firm „wielkiej czwórki” będzie dodatkowym atutem);
- znajomość Ustawy o rachunkowości;
- praktyczna znajomość zagadnień sprawozdawczości finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej (umiejętność analizy wpływu wybranych transakcji na poszczególne elementy sprawozdania finansowego i wskaźniki finansowe);
- umiejętność: analizy i wyciągania wniosków, samodzielnego rozwiązywania problemów, dobrej organizacji pracy, kreatywnego myślenia, przejrzystej, zrozumiałej i estetycznej prezentacji danych, pracy w grupie, efektywnego komunikowania się;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point).
Mile widziane:
- doświadczenie we współpracy z bankami,
- znajomość struktury i zasad działania rynków energetycznych lub telekomunikacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku gazu i energii w Polsce;
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się Spółce;
- ambitne zadania i możliwość wpływania na rozwój firmy;
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań;
- możliwość bieżącej współpracy z najwyższą kadrą menedżerską Spółki;
- szczegółowe poznanie i zrozumienie biznesu gazowego;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia.