Poznaj HEG

Jesteśmy polskim, niezależnym
sprzedawcą gazu i prądu
  • Jak zostać klientem HEG?

    Umów się na spotkanie z naszym doradcą, którzy przedstawi Ci kalkulację oszczędności. Następnie podpisz z nami umowę i ciesz się niższymi rachunkami za gaz i prąd.

  • Czy zmiana sprzedawcy gazu i prądu jest darmowa?

    Tak. Proces zmiany sprzedawcy jest darmowy w obu przypadkach i w 100% bezpieczny.

  • Czy zmiana sprzedawcy gazu wiąże się z otrzymywaniem dwóch faktur?

    Po zmianie sprzedawcy, wystawcą faktur będzie HEG. Podpisując z nami umowę kompleksową sprzedaży i dystrybucji gazu, będziesz nadal otrzymywać jedną fakturę: za sprzedaż i dystrybucję.

  • Czy zmiana sprzedawcy prądu wiąże się z otrzymywaniem dwóch faktur?

    Po zmianie sprzedawcy, wystawcą faktur będzie HEG. W przypadku Klientów Indywidualnych, otrzymywać oni będą jedną fakturę: za sprzedaż i dystrybucję.

  • Czy posiadając gaz i prąd od HEG będę otrzymywać jedną wspólną fakturę?

    Płatności za gaz i prąd rozliczane są osobno. Będziesz otrzymywać dwie faktury.

  • Czy HEG zajmuje się wszystkimi formalnościami w imieniu Klienta?

    Tak. Dzięki wypełnionemu pełnomocnitwu, podpisanemu razem z umową, zajmujemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu.

  • Moja instalacja gazowa uległa awarii. Kto odpowiada za jej naprawę?

    Podmiotem odpowiedzialnym za obsługę instalacji gazowej oraz jej bezpieczeństo odpowiada Polska Spółka Gazownictwa.

    W przypadku awarii bądź jej podejrzenie zadzwoń na numer 992. Pogotowie Gazowe dostępne jest pod tym numerem 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.

  • Nie wiem, jaką posiadam grupę taryfową. Gdzie mogę to sprawdzić?

    Zarówno w przypadku gazu, jak i energii elektrycznej, informację o swojej aktualnej grupie taryfowej znajdziesz na ostatniej fakturze lub na umowie z dotychczasowym sprzedawcą.

Porozmawiajmy
o ofercie dla ciebie